۱۳۸۸/۰۷/۰۶

تولدتان مبارک آقای پرزیدنت!


"این یکی از مشکلات همه ماست که در مقابل یک پدیده واقعا شگفت آوری قرار داریم که می تواند به دوربین نگاه کند، به چشم های شما مردم نگاه کند و به سفید بگوید سیاه و اصلا تعجب هم نکند و خیلی با قدرت هم این قضیه را بگوید. هزار را بگوید دوهزار. دو ضرب در دو را بگوید اصلا چهار نمی شود، می شود ده! آنقدر با اطمینان خاطر این حرف ها را بگوید که جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. دلیلی که این حرفها را می گویم واقعا به دلیل احساس خطری هست که برای جامعه می کنم. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک حکومت به مردم دروغ بگوید و ما متاسفانه با این پدیده روبرو هستیم."

از مناظره میرحسین*



فردا ، هفتم مهر ماه، روز تولد پرزیدنت موسویست. ما ایرانی ها عادت نداریم روز تولد رییس جمهورمان یادمان باشد. اما تو برای ما یادآور خاطره های تلخ شیرینی هستی که بوی آتش دود و رنگ سرخ و سبز و صدای جیغ و تیر و تفنگ می دهد .تو تنها رییس جمهوری هستی ما در خانه دلمان حکم تنفیذش را داده ایم .تولدت مبارک متولد ماه مهر !


* بخشی از مناظره پرزیدن موسوی با احمدی نژاد است که این روز ها در بالاترین شر شده بود . متاسفانه دسترسی به آدرس اصلی ممکن نشد.


تحصیح و توجه :

بیانیه رئیس جمهور موسوی : تولد اینجانب نه هفتم مهر كه روز آشنایی با شماست. حتی اگر روز هفتم مهر به دنیا آمده بودم نیز جا نداشت حركت شما به كیش شخصیت آلوده شود. امیدوارم این كلمات مرا صمیمانه و از سر نگرانی و نه یک شكسته‌ نفسی بی‌حقیقت و تعارف‌ گونه تلقی كنید .

۴ نظر:

سبحان گفت...

آره به خدا
.
دست شما هم درد نكنه

شیوا شناوری گفت...

و البته این نوشتار آخر موسوی عزیز باعث شد که صادقانه تر از پیش دوستش بدارم و افتخار کنم به اینکه به او رای داده ام...
آیه ی عزیز!
به امید روزی که هیچ دیکتاتوری بر مسند قدرت نباشد...

بهرام گفت...

ديگه حوصله ندارم!

م . محمدی مهر گفت...

تولدش اسفنده فکر کنم !