۱۳۸۸/۰۹/۱۴

مسلمون ! سینه اولاد علی را ول کن !

پدر بزرگ من (پدری ) سید بوده از همین پیرمرد های نورانی ، کلاه سبز و ریش سفید. نسبش می رسیده به امام موسی کاظم و لابد از لعبتی ایرانی . گویا کراماتی هم داشته (پدر بزرگه رو می گم ). من که ندیدمش ، راست و دروغش با آنها که نقل می کنند.اما گفته اند که کفش هایش جلوی پاش جفت می شده و کودک ارمنی تب نوبه ای را شفا داده و روز و ساعت مرگش را پیش بینی کرده و قص علی هذا!از تمام کرامات پدربزرگ دو چیز برای من مانده یکی لقب ساداتی که گاهی بعضی ها بعد اسمم می آورند و دومی عید سیدا!!!!

این عید سیدا در کودکی مایه شادی من بود . یعنی در عالم بچه گی کلی کیفور بودم که خانه ما انقدر شلوغ می شد و مهمانی و ...اما حالا بیشتر باعث دردسر است. از چند روز قبل به فکر نظافت خانه باید بود و پذیرایی و عیدی ومهمان داری. روز عید سیدا پای همه جور آدم به خانه ما وا می شود .از قضا یک عده شان از آن خل مشنگ های خر مذهب مخ تعطیلی هستند که عقیده دارند مومن واقعی باید راه بی افتد ، هفت تا سید بجورد و ... سینه اش را ببوسد!!!!!!! بله برادر ، سینه اش را !!!! اینطوریست که هر سال به من تجاوز می کنند . تو پستو هم که قایم بشوی با اصرار و ابرام می جورندت و یقه ات را جر می دهند ! باز خدا پدر مادرشان را بیامرزد سفارش بوسیدن جای دیگر را نکرده اند !!!

از شیعه خرافاتی تر می شناسی ؟ غریبه که اینجا نیست همه می دانیم نصف این گنبذ و امام زاده ها الکیست .90 درصد سید های که زور می زنی سینه شان را ماچ کنی هم آبگوشتیند ، 100 درصد این چرت و پرت های که توی گوشت فرو کرده اند هم از سر معده بوده .


معتقدی ؟ باش ! شیعه ای ؟ باش ! اما جان مادرت سینه اولاد علی را ول کن !



۱۴ نظر:

مهسا گفت...

آیه جون پس سهم ما کوو !!!!! نمی‌شه که آخه اینجوری ههههههه

سارا گفت...

تجربه به من ثابت کرده هرکس اینطور اسلام رو باد انتقاد می گیره از یه خانواده خشک مذهبی یا افراطیه.من از چنین خانواده ای نیستم و با اسلام هم مشکلی ندارم.یعنی با هیچ مذهبی مشکل ندارم.ای کاش هرکس تحمل عقاید دیگری رو داشته باشه.

sam گفت...

salam
donyaye majazi va bekhosos veblaga hamishe mano gafel gir mikone . az inke ba veblogeton ashna shodam ,khoshhalam . chand ta post ro ke khondam az khondaneshon lezat bordam . omidvaram movafag bashid.

آیه به سارا گفت...

ببین سارا جان من خرافه رو به باد انتقاد گرفتم.مذهب یک بحثه خرافه بحث دیگری. اعتقاد من به دین و بعد مذهب پیچچیده است .اما همین رو بدون که من هم با هیچ مذهبی مشکل ندارم.بهترین دوستان من از مذاهب مختلفی هستند . دوستیمون را هم حفظ کردیم . این یعنی تحمل عقاید دیگری !


از نظر من اینکه فکر کنی با بوسیدن سینه کسی مومن میشی ، خرافه و جهله . اصرار و ابرام برای اینکار با وجود مخالفت طرف مقابل کارت رو زشت تر میکنه .این اعتقاد منه.

در مورد من وخانواده ام پیشداوری کردی . آخرین وصله ای که به خانواده ام میچسبه خشک مذهب یا تعصبیه.با این همه من قصد ندارم به تو ثابت کنم اشتباه می کنی .

بهرام گفت...

تار و پود زندگي ايراني با همين مهملات بافته شده! سخته شكافتن و از نو بافتن اون

Spiral Mind گفت...

با اجازه لینک ِ این مطلبت رو گذاشتم تو وبلاگم ؛ دختر عمو !

daaneshmand گفت...

هاها، خیلی خوب بود.

aram گفت...

afarin aali neveshti

ح.ش گفت...

سلام.
نمی دانم با چه هدفی می خواهید به نوعی ذهنیت های جنسیتی و ناخودآگاه های مربوط به این زمینه را به خود آگاه آورده و به نوعی این مبحث را تئوریزه کنید و در سطحی با تابوهای اینجا بازی کنید.
به هر حال این نوشته ها در نگاه اول، به ذهنیات و نوشته های عصیانگرایانه شباهت دارد.
فرار از گذشته ، یا طبقه ی اجتماعی خود.
البته نمی دانم نظر شما چیست!

مهرداد گفت...

حرف دل منو زدی

آیه به ح.ش گفت...

هیچ چیز بدی در گذشته یا طبقه اجتماعی من نیست که بخواهم از آنها فرار کنم.

من خودم را پذیرفته ام . به خودم آگاهم بیشتر ازهر زمانی در زندگیم . طبقه اجتماعیم را هم همینطور. گذشته چندانی ندارم. ساده تر گذشته خاصی نداشته ام.

هدفم از نوشتن (این پست و بقیه )تنها کشف خودم است. کشف قسمت های ناخود آگاهی که از آنها بی خبرم.دیدن عریان و برهنه خودم در آینه این نوشته ها همین.

در اولین پستم مفصل توضیح داده ام.پیشنهاد می کنم بخوانید . خودپسندیست می دانم اما واقعیت همین است.

علی گفت...

مذهب همون خرافاته و خرافات هم همون مذهب.
http://OhHumans.blogspot.com
به منم سر بزن

گنجشکک اشی مشی گفت...

دورود /

جدی میگی ؟!!!
یعنی واقعن عقیده دارن سینه سید رو
باید بوسید ؟!
خوب اینکه خیلی رسم خوبیه :دی



وقت خوش ././././././././././.

زن زیادی گفت...

شاد شدم:(( این ملت حالا حالا درست بشو نیستن