۱۳۸۸/۱۰/۲۳

دوشیزه

1 - یک روز آخرهای بهار بود.من توی کتابخانه عمومی قوز کرده بودم روی تست هایم که تو با آن مانتو قرمز جیغ سر رسیدی و کشانیدیم بیرون .بعد با همان ادبیات خاص خودت در آمدی که «مردها زیبا هستند !» برایم تعریف کردی که با یکیشان خوابیده ای و دیگر دختر نیستی .من بهتم برد ، کمی اخم کردم و دست آخر برگشتم سر تست هایم . اما لام تا کام باز نکردم .انگار اتفاقی بوده به غایت پیش پا افتاده . اما امروز برایت اعتراف می کنم که پایه های تربیت سنتی ام از همان روز بنا کرد به لرزیدن.

2 - چند وقت پیش از سر شیطنت از دوست پسرم پرسیدم که اگر من باکره نباشم باز هم این همه برای ازدواج اصراردارد؟ جوابش این بود که «صد در صد! و اصلن برایم مهم نیست» توی دلم از این که با چنین آدم منورالفکری آشنایی بهم رسانده ام ، خوش خوشانم شد .دوباره که در این باره صحبت کردیم گفت که چون تو هستی .چون فلان جور رفتار می کنی و بهمان جور فکر می کنی، برایم مهم نیست! منظورش این بود که اگر زن دیگری بود اصلن کوتاه نمی آمد. گاهی جملات نقش ماهیتابه های را دارند که کوبیده می شوند وسط صورت آدم!


3 - مرد ایرانی دوست دارد زنش را آکبند تحویل بگیرد! صحت آکبندی را قدیم آزمون دستمال ! شب زفاف تعیین می کرد . این روزها اما شیک می روند پیش متخصص زنان تا برایشان رسمن و جوری که مو لای درزش نرود در دو نسخه ب .کارت خانم را تضمین کند !!!!! یک نسخه برای سربلندی خانواده دختر ! یک نسخه برای اطمینان خانواده پسر !

جالب اینجاست که همه می دانند که ب .کارت معیار خوبی نیست برای تعیین اینکه آیا خانم قبلن با کسی رابطه داشته یا نه .مثل با نمکی هست که می گوید «زنو اگه بکنی تو شیشه ، کاری رو که می خواد انجام می ده !». جراحی ترمیم این روز ها عمل پیش پا افتاده ای به حساب می آید. گذشته از این anal 6 آسیبی به ب.کارت نمی رساند . دست آخر اینکه حتی ساده ترین زن ها هم می توانند نقش یک دوشیزه چشم و گوش بسته را حرفه ای بازی کنند.

4 - ب. کارت تحقیر آمیز است . زور دارد اینکه برای خوشایند دیگری مثل گوسفند بکشندت به مسلخ مطب ، خصوصی ترین جای بدنت را بجورند. ب.کارت همان گربه ایست که در حجله می کشند ! ب.کارت ترس دارد !یکی از ترس های دختر ها پیش از ازدواج این است که نکند ناخواسته و بی خبرب.کارتشان را از دست داده باشند . دوستی داشتم که ناخن های بلندی داشت. گویا موقع شیو خودش را زخمی کرد بود . تا برای معاینه دکتر رفت ، تا خانم دکتر با سوظن و تحقیر معاینه اش کرد تا در آمد که پرده داخلی تر از آنیست که اغلب دختر ها فکر می کنند ، نصف العمر شد. ناخن هایش را از ته چید و خلاص !

5- باور من این است که ب.کارت چماق جامعه سنتی مردسالار است بالای سر دختران جوان . ارضاء شدن میل جنسی حق مسلم هر آدمیست. .زنان 9 برابر مردان میل جنسی دارند . میل جنسی دکمه ندارد که بشد خاموش کنی و هر وقت بخواهی روشنش کنی . خب یک دختر خانم در همچین جامعه ای چکار باید بکند ؟ باریکلا ! شما جواب درست را دادید: باید تقوا پیشه کند! و سفره نذر کند تا بختش باز شود ! اگر دست داد و بلاخره عروس شد ، در شب زفاف (اگر دچار سردی جنسی نشده باشد !) کامروا شود !!!!!


یک توصیه برای آقایان : در جامعه ایرانی دست و بال خانم ها بعد از ازدواج تازه باز می شود ! محدودیت هایشان کم می شود . این است که خیلی هاشان تازه شروع می کنند از این شاخه به آن شاخه پریدن. شاید بهتر باشد به جای این که هم و غمتان این باشد که آیا کسی تا به حال نرمه بازوی نامزدتان را لمس کرده یا نه ، راهی پیدا کنید که مطمئنتان کند جفتتان بعد از ازدواج با همسایه پایینی سَر و سِر پیدا نمی کند.
اصلاحیه : یعنی آقا جان سعی کنید چنان انتخابی داشته باشید که بعد از ازدواج که اصل کار است بتوانید به جفتتان اطمینان داشته باشید .
پ.ن : این هم نوشتار دیگریست در این باره :خدا و ب.کارت

۴۵ نظر:

hergamoos گفت...

...
این اواخر که مامان و اطرافیان برای ازدواج بهم گیر داده بودند . در کنار شرایطی که ندارم مثل شرایط مالی و شرایطی که می گذاشتم مثل این که من حاضر نیستم با مهریه زن را بخرم و یا حق طلاق ندهم و این چیزها. مهم ترین شرطم که سخت رویش هنوزم ایستادم این ست که من حتما زنی را به ازدواج برمی گزینم که باکره نباشد و قبل ازدواج حتما مثل خودم سک.س داشته باشد که نمی خواهم بنده بشوم مربی آموزش خانم و تازه فیزیولوژی بدن م رادر اولین شب همخوابگی ش برایش بیان کنم که آره این فلان ست آن بهمان. بنده خدا مادر می گوید : من چطور به دختر بگویم باکره نباشد؟ آن وقت فکر می کنند تو دیوانه یی. گفتم : خب برای این نرینه سالاران و زنان تو سری خور دیوانه یی مثل هم لازم ست .
بهرحال زنان باکره برای همان مردان باکره حق من انسانی مثل خودم ست و به عکس . کالای زن برای همان کالای مرد . اگرچه هه می دانیم کالای زن هم دیگر آکبند نیست بقول شما آنال و دهانی یا پرده دوزی مثل مردانش. اگرچه بسادگی یک پزشک پرده دوخته شده را تشخیص می دهد. من کاری ندارم غیرت اکتسابی نرینه های آلت بدست برای من چه حکمی صادر می کند من از زن باکره همانقدر معذورم که از مرد نرینه سالار.
این کامنت عمومی ست.
همین.

زن زیادی گفت...

این بحثهادر جامعه ما بی نتیجه است. یعنی حالا حالاهازود است که به همچین مرحله ای برسیم. من کلا در کار خلقت مانده ام. میل جنسی ات نه برابر اما مهر و موم شده ای درحالی که هیچ معیاری از بکارت طرف مقابل نداری! احساس حسادتت ده برابر اما طرف مقابل اجازه دارد بیش از یک زن بگیرد و تو حق اعتراض نداری...
تصمیم گرفته ام دیگر به این مسائل فرساینده فکر نکنم و راه خودم را بروم.هرچند خلاف جهت جریان آب باشد.

علی گفت...

می دونی مثل حجابه,خودتون انتخاب کردین آقا جان,حالا میگیم انتخاب نه خودتون حرفی نزدین وقتی مردان برای شما این آکبند بودن رو انتخاب کردن.
خب حتما راضی بودین دیگه.
مثل اجباری شدن حجاب که تعداد اندک شماری به اعتراض بیرون اومدن.
در آخر هم اینکه برای من که اصلا مهم نیست این آپشن(!) و معتقدم س.ک.س قبل از ازدواج بسیار لازمه.

آتنا گفت...

اونقدر از این نوشته لذت بردم که دلم نیومد چیزی ننویسم... فقط اینکه، آخر نوشته ات یه لبخندی رو لبم اومد که خیلی برام شیرین بود. ممنون

بهرام گفت...

في الواقع اين هم از ان تفكرات سنتي مزخرفي است كه باب شده!معيار سنجش بكارت پسران اگر وجود داشت قضيه جالب تر مي شد!

هیرگاموس گفت...

...
هیرگاموس م. آدرس وبم را اشتباه دادم. در ضمن با احترام برای زن زیادی دقیقا جای همین بحث های فرساینده الان ست و به عهده ما: من و شما و دیگری . و همه ی اینها برای زنده گی فردی مان ست اما کی می تواند از تحمیل جمعی چشم بپوشد که همه چی ما را تحت تاثیر قرار داده. بهرحال خلاف جریان شنا کردن را نمی توان پنهان کرد آن هم وقتی که لخت می شوی و دیگر برهنگان از کنارت در جهت آب رد می شوند. آنها بهت تهمت می زنند و این فرسایندگی مقداری ش به خلقیات خودمان برمی گردد و مقداری ش اجتناب ناپذیر ست. هزینه بده.
همین
همین.

پژمان گفت...

حرفهات برای من و امثال من خیلی قابل درکه. این که زن هم مثل مرد حق سکس قبل از ازدواج داره. این که میل جنسی زنها 9 برابره پس منطقی نیست که باید جلوی خودشون رو بگیرن. اما عزیزم، اینجا ایرانه، جایی که هنوز احمدی‌نژاد رای میاره. قصدم این نیست که اینو الکی به سیاست ربط بدم. فقط می‌خوام فرهنگ مردم رو بگم. اینجا جاییه که وقتی مادر من با خانم همسایمون (که چندان هم مومن و مذهبی نیست) راجع به عدم نیاز به ولایت فقیه حرف می‌زنه اون خانم جواب می‌ده "گوسفندها هم سردسته دارن، مگه می‌شه ما نداشته باشیم؟" بله، اینجا همچین آدمایی داریم. اونوقت تو می‌خوای به اینا بفهمونی که دختر هم حق داره قبل از ازدواج سکس داشته باشه؟!

tAli گفت...

manam labkhand zadam etefaghan!!!!

Universal Emptiness گفت...

10000000000000000 میلیون امتیاز برای این پست ، کوچکترین کاری که تونستم بکنم این بود که شیر کنمش.
اگه میتونستم میزاشتمش روی بیلبوردهای توی تهران که بخونن اون خل وضعا یه خورده عقلشون بیاد سر جاشون...

پ.ن :hergamoos هم نظر معرکه ای داده.

ZafMaR گفت...

1000000000000000000000 میلیون امتیاز واسه این پست ، همین پست ، همین پست !
اگه میتونستم میزاشتمش روی بیلبوردها تا مردم بخونن یه خورده از اون حماقت فاصله بگیرن...

اسپریچو گفت...

"ب.کارت چماق جامعه سنتی مردسالار است بالای سر دختران جوان "

آیه جان این جمله رو باید طلا گرفت...
می دونی، این مشکل برای من زمان ازدواج پیش نیومد، و شاید به همین دلیل وقتی بعدها متوجه شدم که ملت دست جمعی میرن دکتر که یه کاغذ پاره امضا کنه واسشون در تایید "پاکی" عروس خانوم، گریه ام گرفت... ولی آیا فکر نمی کنی که به قول علی، خود زنها بیشترین تقصیر رو دارن؟ دقت کردی که توی مثلا اتوبوس، یا هر جای دیگه زنها بیشتر به یه دختر گیر میدن؟ تو خونه مامان از بابا (در صورت مذهبی بودن هر دو) بیشتر پیله می کنه به دخترش تا بابا؟ باباهه همون اول خط و نشونهاشو می کشه، سنگاشو وا می کنه، ولی مامانه هر لحظه در حال ایراد گرفتن به حجاب و یقه باز و آرایش دختره....
آره عزیزم، اگه زنی به نام مادر داماد، راه نیوفته دنبال پسرکش بره دکتر که واسه عروس آیندش گواهی پاکی و معصومیت بگیرند، این رسم هم منسوخ می شه...

مهسا گفت...

پاسخ به آقای پژمان
اولا که این یه موضوع خصوصی بین مرد و زن می تونه باشه دلیلی نداره که آدمایی که در این زمینه نفعی ندارند اظهار نظر کنند. البته اگه برای خود پسر مهم نباشه هیچ وقت پای هیچ کس به میان نمیاد. دوما تغییرات بالاخره باید از یه جایی شروع بشه هر چند که من آگاه سازی را حتی برای پدارن و مادران هم لازم میدانم چون تاثیر مستقیم در تربیت پسران و دختران داره.

شاهین نامدار گفت...

این بحث و نظیر این ها عالیست ..
البته اگر از پیرایه تعصبات جنسی خالی باشه ...
مردها همان قدر قربانی جهالت کور مذهبی و سنت های نخ نمای تاریخی هستند که زنها.
البته از منظری دیگر...
در کل مطلبی بود خواندنی...

کامیار گفت...

nazare bahram vasam jaleb bood

کامیار گفت...

dele pori dari az in jameE ha...;-)

میثاق گفت...

دل مردها مثل رحم مادر ها نیست نه پر از خون می شه نه برای خاطر کسی جا باز می کنه

(خالد حسینی_هزار خورشید درخشان)

SaraK گفت...

اول اینکه جدی میرن پیش دکتر که رسید بکارتشون رو بگیرن؟جدی؟من باشم هزار سال ج ن دگی میکنم اما نمیرم پیش دکتر اعضا اسافلمو نشون بدم نامه بگیرم.
دوم اینکه ماجرای 6 خیلی پیچیده تر از این حرفاس که با ازدواج کردن تومارش در هم پیچیده بشه.در بعضی موارد ارتباط پیدا کردن هر کدوم از دو طرف با در و همسایه و دوست و آشنا فقط بخاطر دلزدگی و بیروحی زندگی روزمرشونه دلایل عمیقتری نداره و موقع ازدواج هم نمیشه پیش بینیش کرد

الهام میزبان گفت...

سلام
خوندمت
نمی دونم
شاید واقعا تقصیر خود خانوم هاست
مثلا اگه هممون
می گم همه ها
یک دفعه بزنیم دهن پرده مذبور رو سرویس کنیم
اونوقت آقایون می خوان چکار کنن؟
عزب بمونن؟
یا به فکر معیارهای عقلانی تر بیافتند؟
البته خیلی سخت و دوره
ولی به مرور زمان دست یافتنی
همسر من مثلا
با اینکه از خیلی جهات سنتیه
ولی هیچ وقت تو رابطمون دنبال این یکی نبود
این یعنی پیشرفت فکری جامعه
البته
قدم به قدم

زادسرو گفت...

در تایید پانویست: توی فیلم Eyes Wide Shut یه سکانسی هست که مرد مسن داره سعی میکنه نیکول کیدمن رو از راه به در کنه. ازش میپرسه میدونی چرا زنها ازدواج میکنن؟ کیدمن که خیلی مسته میگه چرا خودت بهم نمیگی. مرده میگه واسه اینکه آزادانه با هرکی دلشون میخواد بخوابن.
پستت چالش برانگیز بود. بهم ایده داد که یه مطلبی بنویسم از تجارب شخصی خودم. امیدوارم امکانش باشه که بخونیش
شاد باشی.

کیوان گفت...

به هر حال اینطوریه که خیلی اتفاقات در گذشته اتفاق افتاده و به شکل یک تابو در اومده و شکستنش هم بافرمت فعلی جامعه ساده به نظر نمیرسه اما من مسیر همونه و بالاخره این اتفاق دیر یا زود میفته

ناشناس گفت...

برای اولین باره که یک خانم میگه شهوت زن 9 برابر مرده واقعا این موضوع رو چطوری کشف میکنین؟ عددش را میگویم ها...بعد هم این که خیلی از مردها هم به خاطر دسترسی نداشتن به جنس مخالف مجبورند با پورن و خودارضایی اموراتشان را بگذرانند که این خود باعث میشود نفس لذت جنسی زیر سوال برود و حتی شکل لذت برای همیشه عوض شود....این را گفتم تا بدانی که جمهوری اسلامی مه فقط دهن شما خانم ها که دهان مردها را مورد مهرورزی شدید قرار داده!

طنز متفاوت گفت...

این که آقایان بیشتر از خانمها به س.ک.س فکر می کنند از نظر روانشناسی ثابت شده ولی میل جنسی یک زن هنگام شروع س.ک.س از مرد قوی تره.
هم مرد و هم زن ایرانی بعد از ازدواج چون به قول شما چشم و گوششون باز میشه،ممکنه از این شاخه به اون شاخه بپرند،به شخصه با روش غرب در این زمینه بیشتر موافقم به شرط اینکه دست از تعصبات قدیمی و خشک خودمون برداریم!
جواب نظر شما هم در وبلاگ خودم دادم!

ناشناس گفت...

ای من به قربان دوست دخترم بروم که باکره است و رابطه واژنی قبل از ازدواج رو ممنوع اعلام کرده، بهرحال تحفیر آمیز باشد و نباشد انتخاب خود فرد است و تلاش برای تغییر به زور آن حماقت

نوید گفت...

حفظ بکارت یعنی سرکوب شدن نیاز جنسی یه زن طی سالها!
یعنی اینکه تو با روح سرکوب خو گرفتی و آمادگیو اینو داری که در یه زندگی مشترک بازم بخشهای دیگه ای از خودتو ندیده بگیری.یادم هست مطیع بودن بخشی از سجایای اخلاقی فرهنگ ماست!پیش پدر،معلم،ریسس،یا شوهر!
و شایدکسی یادش نیست داشتن بکارت یعنی اینکه تو دروغ گوی ماهری هستی که بدروغ گویی عادت کرده ای.
شیرین ترین زنان آندسته هستند که مهر باز کرده اند و طلب مهربه سال تولدو خلعتی و خواستگاری سنتی دارند..!

تا رفع حجاب اجباری گفت...

سلام. جمله "به ارواح خاک برادرم فمنیست نیستم" را جدن نوشته اید؟ می خواهم یک مطلب بنویسم درباره آن و برایم مهم است که مطمئن بشم این جمله جدی است یا نه. اگر زحمتی نیست ای میل بزنید و گرنه همین جا جوابم را می خونم. ممنون

آیه به رفع حجاب اجباری گفت...

انگار لازم شد در این مورد یک پست جداگانه بنویسم.
لطف کنید دقت کنید که خدا نخواسته سوءتفاهم نشود.
عزیز جان من برادر ندارم. هیچ وقت هم نداشته ام.یک جنینی پسری بود برادر من که چند ماهگی سقط شد و سر خورد توی چاه توالت !!!!!
از طرف دیگر من فمنیست نیستم !
خب این شد یک تایید و یک کتمان.
اما لابد خواهید گفت زن نا حسابی مگر مرض داری قسم دروغ می خوری ؟!!!
والله ! من که مرض ندارم اما جامعه مریضی داریم. من پست های می نویسم در مورد زندگی ، مردم ، جامعه ، زنان و مردان این سر زمین و زناشویی !
چیزی می نویسی که می دانی 100 درصد درست است اما می آیند متهمت می کند به مرد ستیزی یا زن ستیزی و در نتیجه کل تفکرت را زیر سوال می برند.
حقیقت این جاست که من فمنیست نیستم . این باور من است.
اما در این جامعه بیمار باید قسم بخوری که باورت کنند و چه قسمی بهتر از قسم یک خواهر جگر خون به خاک برادر در گذشته اش!
این است راهکار جو بی اعتمادی در جامعه ما خواهر جان !

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود ... جدی می رن پیش بژشک ؟؟؟ چه جلب ...
من خودم میرم پردمو می زنم ببینم کی می خواهد چیزی بگه ...

رضا گفت...

همه ی حرفاتو قبول دارم. ولی اینکه زنان 9 برابر مردان میل جنسی دارند درست نیست و در این زمینه تفاوت چندانی بین زن و مرد وجود نداره.

سبحان گفت...

خيلي خوب بود
همين طوره

آیه به رضا و دوستان گفت...

والله من این قضیه 9 برابر را توی کتاب خوندم. خیلی وقت پیش بود. از همین کتاب های تین ایجری که قایمکی می خواندیم. اما این 9 برابرش توی ذهنم مانده. وگر نه به این صراحت عدد نمی آوردم برادر من.

Unknown گفت...

آيه عزيز، براي «فمينيست بودن» كه لازم نيست برويد جايي ثبت نام كنيد. همين كه عقايد ضد تبعيض جنسيتي داريد يعني گرايشات فمينيستي داريد. بهرحال ديگراني هم كه چنين باورهايي دارند اول به اين باورها مي رسند بعد اسمش را مي گذارند فمينيسم، نه برعكس! حالا اگر از برچسب خوشتان نمي آيد مي توانيد در اين مورد سكوت كنيد. اما اين انكار به ضرس قاطع ديگر نمي دانم براي چيست.

پ.ن. گويا (مطمئن نيستم) در آمريكا چون فمينيست هاي راديكال سروصدايشان بيشتر است و تبليغاتشان بورد بيتشري دارد، فمينيسم راديكال در فرهنگ عامه مترادف با فمينيسم شده و شايد در آن شرايط برائت جستن كمي قابل درك باشد. اما در ايران چنين اتفاقي نيافتاده (يعني ضد مرد خواندن فمينيست ها مبتني بر شواهد عيني نيست و يا پرت و پلا است يا اينكه طرف، همين باورهاي شما در مورد بكارت و غيره را «ضد مرد» مي داند، كه در اين مورد برائت جستن دردي را از كسي دوا نمي كند چون با باورهاي شما مشكل دارند نه با اسمي كه روي آنها ميگذاريد).

m.n.sh گفت...

متاسفانه بکارت برای یک دختر معیاریه برای سنجیدن هرزگی ! نداشتن بکارت یعنی هرزه بودن .
هر عشقی اگر درست و کامل باشه ، هم یک جنبه روحی و تفکری خواهد داشت و هم یک جنبه ، جسمی و سکسی ، تو این مملکت معمولا جنبه دومش رو خود آدمها سانسور می کنن ، به این دلیل که اون رو مساوی با هرزگی می دونن .

یه بنده خدا گفت...

من به عنوان یک نفر قربانی یک ازدواج ناموفق باید بگم شدید با اینکه س .ک.س قبل ازدواج لازمه موافقم.
من و شوهرم مثل خیلی های دیگه قبل ازدواج رابطه نداشتیم(دوست بودیم ولی س . ک . س نداشتیم). من از کجا باید میدونستم که این اونی نیست که من میخوام وقتی اصلا نمیدونستم که چی میخوام؟ الان به جدایی فکر میکنم ولی دو سال زندگی هر دوتامون هدر رفت. بدی ماجرا هم اینه که من یه طرفه دارم به جدایی فکر میکنم و از نظر اون زندگیمون خیلی هم خوبه. اصلا همین حرف نزدن راجع به س . ک .س و فقط از سر وظیفه انجام دادنشم خودش مساله ایه. من بیچاره دارم دنبال دلیل جدایی میگردم آخه نه به خودش نه به فامیل نمیتونم بگم که س. ک .س دلیلمه. ما ایران ازدواج کردیم و الان خارج از ایران ساکنیم پس زیاد نگران فامیل نیستم چون نمیبینمشون( هرچند همه فکر میکنن ما خیلی به هم میخوریم و خوشبخت ترین زوج ممکن هستیم و بعد جدایی شوکه میشن). ولی دلم برای خودش میسوزه. خیلی هم میسوزه. کاش میتونستم راجع بهش باهاش صحبت کنم

Unknown گفت...

منم يه جورايي تو همين مايه ها شد كه نظرم در مورد بكارت عوض شد...اما مدت ها فقط مي گفتم كه آره ، بكارت ارزش نيست و چنين و چنان ، تا اين كه بكارتم رو برداشتم!!! و از اون جا به بعد تونستم معني حرفامو بفهمم كه سكس چقدر ارزش منده و بكارت يك ارزش نيست كه هيچ كه نگهداري ش نشونه ي نوعي حماقته و جلوگيري از داشتن لذت واقعي سكس...

نسرین گفت...

سلام. ممنون که جواب سوالمو دادی و ببخشید که دارم دیر تشکر می کنم.

ناشناس گفت...

موافقم

xبانو! گفت...

مطلبت رو تو قسمت لینکهای روزانه ام قرار دادم...
(البته با اجازه) ;)

ناشناس گفت...

سلام
مسئله بهداشت و زایش ناخواسته بچه رو هم در نظر بگیریم.

ناشناس گفت...

خیلی راضیم ازت دختره!

ناشناس گفت...

خیلی درسته حرفات.
زیادی درست...

ناشناس گفت...

oon mogheyee ke too khabgah boodim azin harfa va bahsa ziyad dashtim

mahasalesh inke poshte in masaleye bekarat hich manteghi vojood nadare. boodan ya naboodanesh chize khasiro neshoon nemide. vali aya hazeri ba dokhtari ke ba kere nist ezdevaj koni? tahe dele hameye oonayee ke be bimantegh boodane in masale eteghad dashtan faghat ye javab bood. NA

man be khoda eteghad daram
chera? az koja? nemidoonam

ye masaeli hast ke too nakhodagahe adam naghsh mibande va in naghsh enghadar amighe ke pak kardanseh kare har kasi nist

man doost nadaram ba kasi ezdevaj konam ke tahala hich mardi too zendegish naboode. kasiro nabooside ya baghal nakarde vali khob masaleye intercourse yekam motefavete

hanoozam kheyli marda hastan ke khodeshoono molzam be rayat kardan in hodood mikonan tabiatan az hamsareshoonam hamin entezaro daran

in tanha masaleyee ke be nazare man ye dokhtar hagh dare ghabl va bade ezdevajesh doroogh bege va sharike zendegisho gool bezane

fekr mikonam nasle bad kheyli kamtar ba in moshkelat movajeh mishe. chon sharayete jamee va akhlaghiyat be sorat dar hale taghiran

akharam inke sare in matlab mardaro moghaser nadoonin. kheyli chiza hast ke az eradeye adam khareje

takaane گفت...

در پاسخ به دوستی که می فرماید بکارت هیچ منطقی ندارد:
پیش از آن سپاس از نویسنده وبلاگ

بکارت مال زمانی است که سک.س برای تناسل بود و امروز اگر بی مورد می نماید برای آن است که امروز سکس چیزی بیشتر از تناسل است
منطقش این است که مرد می خواست مطمئن باشد که اگر بچه ای چندی دیگر بدنیا آمد ,مال خودش است و نه دیگری.مبادا که توان و منابع خود را صرف پرورش نسل کس دیگری بکند.پس با خود می اندیشد که بکارت ضمانت می کند که پیش از من کسی او را باردار نکرده و از حالا به بعد هم خودم هستم و مواظبم که کسی اینکار را نکند.در واقع دلیل غیرت مرد و کنترل و محدودیت زن هم همین است.برای زن هم مهم هست که بچه مال خودش باشد اما این دغده را نداشت زیرا زن خودش می زاید پس مطمئن است که بچه مال خودش است

Unknown گفت...

9 برابر رو درست شنیدید ولی فکر کنم 9 برابر لذت بیشتری میبرند ... وگرنه همه میدانیم که چه در داخل ایران و چه در خارج ایران زنان تمایل کمتری به سکص دارن ( شاید 9 برابر کمتر ! )
البته این همیشه واسه خودم سوال بوده که چطوره که لذت بیشتری میبرن ولی تمایل کمتری دارن ! ... انگار پارادوکسه ...

سهراب س گفت...

بنده انگشت 60 خود را به نشانه تائید پست حاضر علی الخصوص قسمت اصلاحیه، بالا می برم

ناشناس گفت...

چه قدر باید خدا باشی که بخوای در مورد همچین موضوعاتی نظر بدی
هر چیزی که با منطق بی منطق تو جور در نیومد دلیل بر نقص و اضاف بودنش نیست
اینایی که تو میبینی همه ی جهات این موضوع نیست
زوم کردن به یه نقطه بقیه ی نقاط رو محو می کنه
هر کسی هنر اینو داره که حق رو ناحق جلوه بده و به شیطنت خودش بپردازه
حرف رو تو میزنی پس می تونی بپیچونیو خدا رو هم حذف کنی
بوده هست خواهد بود حتما دلیلی داره که عقل ناقص من نمی تونه درکش کنه